Freitag, November 03, 2006

Αποσιωπάται

Το ότι οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν
στη μετενσάρκωση
αποσιωπάται επιτυχώς.
Το ότι ήταν δυϊστές, δεν αναφέρεται
συνήθως δημοσίως.

Πίστευαν ότι από τη μία είναι η ψυχή,
από την άλλη το σώμα.
Ότι είναι δύο ξεχωριστά πράγματα.
Δύο αντίθετα.
Εγώ όμως, σαν δυϊστρια μαρξίστρια
το πάω παρά πέρα.
Ο νόμος της ενώτητας και της πάλης
των ατιθέτων λεει
ότι συγχρόνως το ένα δεν μπορεί
να υπάρχει χωρίς το άλλο.
Δηλαδή, αν πεθάνει το σώμα
πεθαίνει και η ψυχή;
Ναι.
Αλλά δεν υπάρχει τίποτα το ανώτερο;
Εγώ λεω: Υπάρχει.
Και η Γαία είναι σώμα,
είναι ζωντανός οργανισμός.
Οπότε και η Γαία πρέπει να έχει
την ψυχή της.
Αλλά επειδή εγώ δεν είμαι
επιστήμονας,
συγγραφέας είμαι,
καλώ τους όποιους επιστήμονες
που θα εμπνευστούν από τις
στο δικό μου σύμπαν αιωρούμενες
ιδέες
να τα ερευνήσουν.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.

3 Kommentare:

anonymos hat gesagt…

Μην μπλέκεις την Αρχαία Ελληνική κοινωνία με τις φιλοσοφικές σχολές.

Την μετενσάρκωση και τον μονοθεϊσμό πρέσβευαν διάφορες φιλοσοφικές σχολές όπως οι Πυθαγόριοι και οι Πλατωνιστές. Αυτός είναι και ο λόγος που θανατώθηκε ο Σωκράτης: πρέσβευε αιρετικές για την εποχή απόψεις.
Αυτός είναι ο λόγος που εξορίστηκαν οι Πυθαγόριοι και κάηκαν τα βιβλία του Αναξαγόρα.

Η αρχαία Ελληνική κοινωνία πίστευε στον πολυθεϊσμό και στον Άδη (βλέπε Όμηρο, Τραγικούς και λυρικούς ποιητές)

Eduardo Waghorn hat gesagt…

Hey, you gt a lot of interesting blogs!
Greetings from Chile!!!
Visit me if you want!

Heliotypon hat gesagt…

>Professor Howdy: I have no evidence or even indications that god esists. You and others tell me so, but you never provided any proof of your theory. You believe in some god because some crooks wrote fairy tales that announce his/her(?) existence! I too search for the meaning of life and answers to my numerous questions but I don't get any answers from any of the world's
"holly" books. I believe man is a creature of development, period. This is where my logic leads me.